Presentaties 2011 online!

De presentaties van het E-mailmarketing Congres 2011 staan online.
» Bekijk hier de presentaties van de workshopdag
» Bekijk hier de presentaties van de Congresdag
Partners

ddma

De DDMA council E-mail staat voor een professionele e-mailmarketingbranche die effectief en efficiënt met het kanaal omgaat. E-mailmarketing moet een vertrouwd kanaal zijn voor zowel de marketeer als de consument.

De DDMA council E-mail bestaat uit 5 commissies
● Commissie ESP’s
● Commissie Kennis en redactie
● Commissie Onderzoek en educatie
● Commissie Awards en evenementen
● Commissie E-mailrichtlijnen
● Commissievoorzitters komen samen in de E-mail Council

De leden actief in commissies en council zijn professionals uit de gehele keten van e-mailmarketing die hun kennis willen bundelen, verrijken en verspreiden. Dit doet zij op basis van de pijlers van DDMA: kennis, netwerk en belangenbehartiging. De commissie vult dit in door het imago van de branche te verbeteren met behulp van de zelfreguleringscodes en het Privacy Waarborg én een aanspreekpunt te zijn voor de leden en de branche omdat de commissie e-mailmarketing hét kennisplatform is voor e-mailmarketing.

Meer informatie:
www.ddma.nl


frankwatching

Frankwatching is een onafhankelijk crossmedia platform voor marketing, communicatie, social media en nieuwe media professionals die kennis willen delen, discussies willen aangaan en een netwerk willen opbouwen. Volg de laatste online ontwikkelingen op

Meer informatie:
www.frankwatching.com


iab

Over IAB Nederland
Het Interactive Advertising Bureau Nederland (IAB) verbindt, inspireert en ontwikkelt de interactieve branche. Het IAB houdt zich primair bezig met de professionalisering en stimulering van deze sector. Secundair treedt IAB op als onafhankelijk kennisplatform en vraagbaak voor marketingprofessionals en vakpers. IAB Nederland heeft ongeveer 177 leden en vertegenwoordigt exploitanten, reclamebureaus, adverteerders, mediabureaus, tv- en mediabedrijven en mobiele telefonieaanbieders. Binnen IAB Nederland zijn vak professionals actief in verschillende taskforces op het gebied van Search, Mobile, Online Video, Affiliate Marketing, Automated Trading en Social Media. Deze taskforces vormen het kloppend hart van IAB Nederland. Elke taskforce werkt aan specifieke doelstellingen die geformuleerd worden door de taskforces zelf of vanuit het IAB-bestuur.

Meer informatie op www.iab.nl


marketingfacts

MarketingFacts

Meer informatie:
www.marketingfacts.nl


marketingtribune

MarketingTribune

MarketingTribune is hét vakblad van Nederland over marketing. Het tijdschrift geeft waardevolle en praktische informatie. Met scherpe analyses, ontwikkelingen en trends, cases, onderzoek, opinies en columns.

Meer informatie:
www.marketingtribune.nl


pitchblink

PITCHBLINK

PitchBlink is het platform waar alle Nederlandse marketing-, online- en mediacases worden verzameld en uitgebreid in woord en beeld worden gepubliceerd. Dit gebeurt door onze abonnees zelf, de bureaus en media exploitanten, maar daarnaast ook door onze eigen redactie. PitchBlink is de plek waar niet alleen klant cases, maar ook alle winnende cases van verschillende award organisaties en diverse internationale cases te vinden zijn.

Met al bijna 1200 cases online en dagelijks nieuwe content is PitchBlink het grootste collectieve geheugen van de MarCom-branche en wordt het platform ondermeer gebruikt als bron voor verschillende universiteiten en Hogescholen.

Meer informatie:
www.pitchblink.nl


thuiswinkelorg

THUISWINKEL.ORG

Thuiswinkel.org is dé belangenvereniging voor ondernemers die producten en diensten via internet, catalogi en/of de post verkopen aan consumenten (b-to-c). De vereniging behartigt de belangen van de leden zowel op nationaal als internationaal niveau. Dat gebeurt onder meer via werkgroepen, commissies, evenementen, onderzoek en publicaties.

De vereniging zet zich behalve voor leden, ook in voor de belangen van de consumenten die aankopen doen bij de leden. Zo kunnen consumenten via www.thuiswinkel.org contact opnemen met vragen en klachten over leden en met klachten over niet-leden. Consumenten kunnen daarnaast ook terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel als ze vinden dat een van de leden niet juist heeft gehandeld. De uitspraken van de geschillencommissie zijn bindend voor alle leden van Thuiswinkel.org.

Meer informatie:
www.thuiswinkel.org


twinkle

TWINKLE

Twinkle concreet over e-commerce
Twinkle is het unieke informatieplatform voor elke webwinkelier. Dankzij Twinkle kan iedere online retailer de actuele ontwikkelingen in het vak snel en goed bijhouden. Dagelijks nieuws via de website, achtergronden en verdieping in het magazine en specifieke vakinhoudelijke events zorgen daarvoor.

Geen webwinkel zonder Twinkle!

Meer informatie:
www.twinklemagazine.nl